SEO a blog

Jednou z přirozených SEO taktik, jak se prosadit ve vyhledávači, je pravidelné rozšiřování webu a tvoření kvalitního obsahu. To má pozitivní vliv na autoritu webu a jeho vnímání Googlem. Přidávat stránky můžete z různých důvodů. Dobré ale je tuto činnost vzít skutečně zodpovědně. V současnosti Google hodnotí nejvíce právě obsah společně se zpětnými odkazy.

Co znamená kvalitní odkaz? Podle nás to jsou především hodnotné a kvalitně zpracované informace pro návštěvníky webu. Jinými slovy takové informace, které jim pomohou ať už s orientací ve vašem oboru nebo například při vybírání zboží.

Blog

Jak tvořit blog? Každý na to má svůj systém. Je však jasné, že u některých oborů bude jednoduší vymýšlet témata než u jiných. Obecně doporučujeme přidávat nový článek alespoň jedenkrát týdně. Chcete-li aby články byly co nejvíce efektivní, myslete na SEO zásady. Mimochodem s těmi lze začít už při vymýšlení tématu. Zdrojem dobrých nápadů je zas a znovu analýza klíčových slov. Z longtail výrazů lze vyčíst co přesně chtějí uživatelé, vyhledávají vám blízké dotazy, vědět.

Bude-li článek kvalitně zpracován a dostatečně dlouhý (myslete na to, že průměrný počet slov stránky na první pozici je 1800), můžete se i velmi dobře umístit. Síla nabízí také příležitost vystihnout uživatele v nákupním procesu, kdy už hledá skutečně konkrétní výsledky. V rozumném množství také použijte klíčová slova v textu. Na délku 1800 znaků využijte cca. 3 různá klíčová slova. V současnosti už skutečně nejde stránku zahlcovat. Článek také nezapomeňte propojit anchor odkazem s hlavní stránkou webu. Máte-li rozjetou SEO strategii na konkrétní klíčové slovo, můžete blogové články propojovat i s jeho samostatnou stránkou. Je ale důležité dodržet správný anchor text.

Čtěte také: